Мороз Світлана Анатоліївна

провідний науковий співробітник, доктор наук з державного управління, старший дослідник
вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д64.707.03

1996 р. – закінчила Міжнародний інститут управління, бізнесу і права за спеціальністю «Менеджер по банківсько-фінансовій діяльності». Отримала диплом бакалавра з відзнакою;
1997 р. – закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут. Отримала диплом спеціаліст за спеціальністю «Трудове та професійне навчання»;
2016 р. – закінчила магістратуру Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» одержавши кваліфікацію магістра публічного управління;
2017 р. – захистила дисертацію на тему: «Механізми державного управління розвитком трудового потенціалу вищих навчальних закладів України» на здобуття наукового ступеню кандидата наук з державного управління за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління;
2022 рік – присвоєно вчене звання старшого дослідника за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»;
2023 р. – захистила докторську дисертацію за темою «Механізми публічного управління у сфері забезпечення якості вищої освіти в Україні» за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління.

З серпня 2022 року року вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 64.707.03 по захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора наук з державного управління за спеціальністями 25.00.02 «Механізми державного управління», 25.00.05 «Державне управління у сфері державної безпеки та охорони громадського порядку»

Пріоритетні напрямки наукових досліджень

  • Державне управління розвитком трудового потенціалу вищих навчальних закладів
  • Вплив держави на трудовий потенціал вищих навчальних закладів
  • Державне управління розвитком системи вищої освіти


Основні наукові праці

Монографії:

  1. Мороз С. А. Класифікація методів державного управління розвитком трудового потенціалу вищих навчальних закладів: функціональний аспект. Science and education: organizational and economic aspects: collective monographie. Nürnberg: Verlag SWG imex GmbH, 2015. Розд. 4. C. 93–102.
  2. Домбровська С.М., Мороз В.М., Грень Л.М., Леоненко Н.А., Мороз С.А. Державне управління забезпеченням гендерної рівності в Україні: монографія. Х.: НУЦЗУ, 2018. 251 с.
  3. Мороз С.А. Забезпечення якості вищої освіти: механізми управління та практика їх використання: монографія. Харків:НУЦЗУ, Львів: Видавництво ПП «Новий Світ-2000», 2022. 438 с.
  4. Мороз С.А., Бука І.С., Бука С.А., Мороз В.М. Забезпечення якості вищої освіти: практика оцінювання та напрями вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти: монографія / за ред. В.М. Мороза. Львів: Видавництво ПП «Новий Світ-2000», 2022. – 454 с
  5. Бірюкова М.В., Мороз С.А., Труш О.О., Мороз В.М., Терещенко Д.А. Соціологічний супровід моніторингу якості освіти в сучасному університеті. Львів: Видавництво ПП «Новий Світ-2000», 2023. – 489 с. ISBN 978 – 966 – 418 – 368 – 7 

Статті Web of Science, Scopus:

  1. Мороз В.М., Садковий В.П., Бабаєв В.М., Мороз С.А. Онлайн опитування студентів у системі забезпечення якості вищої освіти. Інформаційні технології та засоби навчання. 2018. №6. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2415 (WoS)
  2. Мороз С.А., Романовський О.Г., Мороз В.М., Домбровська С.М., Грень Л.М., Помаза-Пономаренко А.Л. Дистанційна форма здобуття вищої освіти: аналіз думки студентів щодо якості, переваг і недоліків. Інформаційні технології та засоби навчання. 2020. Том 79, № 5. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3340 (WoS)
  3. Мороз В.М., Мороз С.А., Грень Л.М., Помаза-Пономаренко А.Л. Мотивація трудової діяльності: крос-культурні особливості та їх прояв в системі соціально-економічних відносин. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2020. №4. С. 530–538, URL: http://fkd.org.ua/article/view/222541 (WoS)
  4. Помаза-Пономаренко А.Л., Назаров О.О., Удянський М.М., Мороз С.А., Хмиров І.М., Ахмедова О.О. Методичні підходи до прогнозування державної політики сталого розвитку регіонів України. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2021. №1. С. 171–178 URL: http://fkd.org.ua/article/view/227738 (WoS)
  5. Мороз С.А., Романовський О.Г., Мороз В.М., Грень Л.М., Помаза-Пономаренко А.Л., Попова О.В. Залежність якості вищої освіти від джерел її фінансування та спеціалізації ЗВО: аналіз думки роботодавців і напрями вдосконалення державної політики. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. 2021. №1. С. 521–538 URL: https://fkd.ubs.edu.ua/index.php/fkd/article/view/3176 (WoS)
  6. Trusova N., Oleksenko R., Kalchenko S., Yeremenko D., Pasieka S., Moroz S. Managing the Intellectual Potential in the Business-Network of Innovative Digital Technologies. Studies of Applied Economics, 2021. Vol. 39-5, DOI: 10.25115/eea.v39i5.4910, ISSN: 1133-3197, URL: http://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/4910
  7. Мороз С.А., Мороз В.М. Дистанційна форма навчання в системі вищої освіти: аналіз думки студентів та напрями вдосконалення державної політики. Інформаційні технології та засоби навчання. 2021. №3(83). URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3896 (WoS)
  8. Moroz S., Moroz V. Distance learning and face-to-face learning: student perception of quality assurance and prospects for improvement in ducation management technologies. Turkish Online Journal of Distance Education, 2022. Volume: 23, Issue: 4, р. 159-182, URL: https://dergipark.org.tr/en/pub/tojde/issue/72877 (Scopus)
  9. Moroz S., Moroz V., Kalagin Y., Grygoryeva S., Sutula O., Kozlova O., Moroz O. The dependency of an individual’s and state well-being on higher education quality: analysis of ukrainian students’ and employers’ opinion. Financial and Credit Activities: Problems of Theory and Practice. Volume 5 (46), 2022. URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3803 (WoS)

Статті у наукових фахових виданнях з державного управління

  1. Мороз С. А. Обґрунтування компетенції науки державного управління у дослідженні проблематики розвитку трудового потенціалу вищих навчальних закладів / С. А. Мороз // Актуальні проблеми державного управління : збірник наукових праць ОРІДУ НАДУ. – 2015. – №3. – С. 21–25.
  2. Мороз С. А. Потенціали спеціальності «механізми державного управління» для дослідження проблематики державного управління розвитком трудового потенціалу вищих навчальних закладів / С. А. Мороз // Актуальні проблеми державного управління : збірник наукових праць ХарРІ НАДУ. – 2015. – №2 (48). – С. 69–76.
  3. Мороз С. А. Вплив держави на трудовий потенціал ВНЗ: державне управління чи державне регулювання? / С. А. Мороз // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2015. – №4. – С. 105–113.
  4. Мороз С. А. Державне регулювання розвитку трудового потенціалу ВНЗ: встановлення граничного віку перебування на посадах науково-педагогічних працівників / С. А. Мороз // Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). – 2015. – Вип. 2 (3). – С. 158–167.
  5. Мороз С. А. Порядок та умови вступу до аспірантури як елемент правового механізму державного управління якістю трудового потенціалу вищих навчальних закладів / С. А. Мороз // Інвестиції. практика та досвід. – 2015. – №10. – С. 106–110.
  6. Мороз С. А. Загальна класифікація нормативно-правових актів щодо державного управління розвитком трудового потенціалу вищих навчальних закладів / С. А. Мороз // Аспекти публічного управління – 2015. – №11–12 (25–26). – С. 53–60.
  7. Мороз С. А. Порядок та умови вступу до докторантури як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки фахівців на науковому рівні вищої освіти / С. А. Мороз, В. М. Мороз // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2015. – №3. – С. 127–134.
  8. Мороз С. А. Державне управління та університетська автономія в системі розвитку трудового потенціалу вищого навчального закладу / С. А. Мороз // Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). – 2016. – Вип. 1 (4). – С. 18–26.
  9. Мороз С. А. Оцінювання рівня розвитку нематеріальних ресурсів трудового потенціалу ВНЗ, як елемент адміністративно-організаційного механізму державного управління [Електронний ресурс] / С. А. Мороз // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування : електронне наукове фахове видання ХНТУ. – 2016. – №1. – Режим доступу до журн. : http://el-zbirn-du.at.ua/2016_1/10.pdf
  10. Мороз С. А. Державне управління розвитком трудового потенціалу ВНЗ: компетенція людини, університету та держави [Електронний ресурс] / С. А. Мороз // Державне управління: удосконалення та розвиток : електронне наукове фахове видання Академії муніципального управління. – 2016. – №4. – Режим доступу до журн. : http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=967
  11. Мороз С. А. Французька модель підготовки науково-педагогічних кадрів: особливості розбудови та перспективи використання для розвитку трудового потенціалу вітчизняних ВНЗ / С. А. Мороз, В. М. Мороз, С.М. Домбровська // Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління») – 2016. – Вип. 1 (4). – С. 213–222.
  12. Мороз С.А., Домбровська С.М., Мороз В.М. Рейтинг науково-педагогічних працівників, як складова системи державного управління якістю вищої освіти. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2017. Вип. 2 (7). С. 294–309.
  13. Мороз С.А. Вдосконалення механізмів державного управління якістю вищої освіти на рівні функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності. Аспекти публічного управління: Збірник наукових праць ДРІДУ НАДУ. 2017. №10–11. С. 13–21. https://aspects.org.ua/index.php/journal/issue/view/31
  14. Мороз С.А. Реалізація принципу орієнтації на замовника, як напрям вдосконалення механізмів державного управління якістю вищої освіти. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування: електронне наукове фахове видання ХНТУ. 2018. №1. URL: http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/19.pdf
  15. Мороз С.А. Імплементація міжнародних стандартів якості вищої освіти в механізми державного управління (на прикладі реалізації принципів поліпшування та взаємовигідних стосунків з постачальниками). Актуальні проблеми державного управління: Збірник наукових праць ОРІДУ НАДУ. 2018. №2(74). С. 97–103.
  16. Мороз С.А. Потенціали університетських рейтингів в системі державного управління якістю вищої освіти: можливості та обмеження використання. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2018. Вип. 1 (8). С. 331–340.
  17. Мороз С.А. Реалізація принципів процесного та системного підходів міжнародних стандартів якості в державному управлінні якістю вищої освіти. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління. 2018. Т. 29 (68) № 4. С. 96–102.
  18. Мороз С.А., Бука І.С., Бука С.А., Мороз В.М. Оцінювання якості вищої освіти студентами як елемент системи державного контролю за якістю надання освітніх послуг закладами вищої освіти (на прикладі опитування студентів Балтійської Міжнародної Академії, Латвія). Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління») 2018. Вип. 2 (9). С. 282–295.
  19. Мороз С.А. Детермінанти якості вищої освіти як підґрунтя для вдосконалення механізмів державного управління її забезпечення. Ефективність державного управління. 2018. Вип. 57. С. 96–107.
  20. Мороз С.А. Забезпечення відповідності університетських знань вимогам ринку праці як напрям удосконалення механізмів державного управління якістю вищої освіти. Університетські наукові записки. 2018. №3-4 (67-68). С. 276–286.
  21. Мороз С.А. Місце та роль держави у забезпеченні контролю якості надання ЗВО освітніх послуг: аналіз результатів опитування латвійських студентів. Менеджер. Вісник Донецького державного університету управління. 2019. №1(82). С. 68–82
  22. Мороз С.А. Елементи системи вищої освіти як об’єкти державного управління її якістю (за результатами аналізу поглядів вітчизняних вчених). Держава та регіони. Серія: Державне управління. 2018. №4. С. 16–21. http://pa.stateandregions.zp.ua/archive/4_2018/5.pdf
  23. Мороз С.А. Інтернаціоналізація вищої освіти як інструмент забезпечення її якості: розмежування компетенції суб’єктів державного управління та адміністрацій ЗВО. Публічне управління та митне адміністрування. 2019. №1(20). С. 75–85.
  24. Мороз С.А. Міжнародний досвід використання інструменту інтернаціоналізації вищої освіти як підґрунтя для вдосконалення механізмів державного управління її якістю. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2019. Вип. 1 (10). – С. 268–279
  25. Мороз С.А. Особливості використання механізмів державного управління інтернаціоналізацією вищої освіти та напрями їх удосконалення. Публічне управління і адміністрування в Україні. 2019. Вип. 10. С. 94–101.
  26. Мороз С.А. Механізм інтернаціоналізації освітньої діяльності закладів вищої освіти: взаємодія держави та університету в забезпеченні якості вищої освіти. Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування: електронне наукове фахове видання ХНТУ. 2019. №2. URL: http://el-zbirn-du.at.ua/2019_2/19.pdf
  27. Мороз С.А. Досвід Китаю у забезпеченні розвитку галузі освіти як підґрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю вищої освіти України. Інвестиції: практика та досвід. 2019. №9. С. 70–77
  28. 29. Мороз С.А. Оцінювання якості вищої освіти студентами з Китаю як підґрунтя для використання його досвіду у вдосконалені системи управління освітянською галуззю України. Публічне урядування. 2019. №4. С. 174–188
  29. Мороз С.А. Відповідність університетських знань вимогам ринку праці: аналіз думки студентів з Китаю. Вісник післядипломної освіти (Серія «Управління та адміністрування»). 2019. №8 (37). С. 46–70. http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/8_37_2019/Bulletin_8_37__Management_and_administration_Svitlana_Moroz_UA.pdf
  30. Мороз С.А. Компетенція держави у забезпеченні контролю якості надання університетами освітніх послуг: аналіз думки студентів китайських ЗВО. Право та державне управління. 2019. №2, Т.2. С. 267–276. http://www.pdu-journal.kpu.zp.ua/archive/2_2019/tom_2/40.pdf
  31. Мороз С.А. Результати оцінювання якості вищої освіти студентами українських ЗВО як підґрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю надання освітніх послуг. Вісник НАДУ (Серія «Державне управління»). 2019. №3. С. 98–106. http://visnyk.academy.gov.ua/pages/dop/86/files/9812cf81-883e-403c-96ac-a0d8b0d3f056.pdf
  32. Мороз С.А. Рівень державного контролю якості надання освітніх послуг у контексті поглядів студентів вітчизняних ЗВО. Теорія та практика державного управління. 2019. №3. С. 33–43
  33. Мороз С.А. Рівень відповідність університетських знань вимогам ринку праці: аналіз думки студентів вітчизняних ЗВО та напрями вдосконалення механізмів державного управління системою вищої освіти. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2019. Вип. 2 (11). С. 303–315.
  34. Мороз С.А. Якість вищої освіти як детермінанта добробуту людини та держави: оцінка студентів вітчизняних ЗВО. Публічне адміністрування та національна безпека. 2019. №4. URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2019-4-5203
  35. Мороз С. А., Мороз В. М. Загальна структура механізму державного управління енергетичної галузі України. // Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління») – 2019. – Вип. 2 (11). – С. 412–426 http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/12458/1/Moroz2xstat.pdf DOI: 10.5281/zenodo.3532929
  36. Мороз С.А. Результати оцінювання студентами вітчизняних ЗВО рівня прояву детермінант якості вищої освіти як підґрунтя для вдосконалення механізмів державного управління її забезпеченням. Експерт: парадигми юридичних наук і державного управління. 2020. №3(9). C. 306-320. URL: http://maup.com.ua/ua/ekspert/vypusky.html
  37. Мороз С. А., Мороз В. М. Енергетична безпека як об’єкт державного управління. // Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління») – 2020. – Вип. 1 (12). – С. 595–607 file:///C:/Users/HP/Downloads/journalok%20(1).pdf DOI: 10.5281/zenodo.3902656
  38. Мороз С.А. Рівень відповідальності основних суб’єктів управління за підвищення якості вищої освіти (за результатами аналізу думки українських студентів). Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2020. Вип. 1 (12). С. 373–387.
  39. Мороз С.А. Рівень відповідність університетських знань вимогам ринку праці: аналіз думки працедавців та напрями вдосконалення механізмів державного управління у сфері забезпечення якості вищої освіти. Актуальні проблеми державного управління. 2020. №1(57). С. 309–317. http://apdu.journal.kharkiv.ua/index.php/apdu/issue/view/14
  40. Мороз С.А. Якість вищої освіти в контексті експертних оцінок роботодавців Східної України: аналіз результатів опитування та напрями вдосконалення механізмів державного управління. Ефективність державного управління. 2020. Вип. 3(64). С. 107-120. http://edu.lvivacademy.com/article/view/217609
  41. Мороз С.А., Мороз В.М. Система вищої освіти України: результати державного управління в контексті експертної оцінки британської агенції Quacquarelli Symonds. Державне будівництво. 2020. №1. URL: http://db.journal.kharkiv.ua/index.php/db/article/view/84/79
  42. Мороз С.А., Мороз В.М. Детермінанти та напрями вдосконалення якості вищої освіти України: аналіз експертної думки роботодавців. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. 2021. № 2(101) С. 61–68, URL: http://visnyk-nadu.academy.gov.ua/article/view/238288
  43. Мороз С.А. Матеріальні ресурси ЗВО як об’єкт державного управління забезпеченням якості вищої освіти. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2021. Вип. 1 (14). С. 192–199 http:// http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13273
  44. Мороз С.А. Використання принципів міжнародного стандарту якості в системі державного управління якістю вищої освіти. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління») 2021 Вип. 2 (15). С. 124–131 http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/14592/1/Moroz.pdf
  45. Мороз С.А. Напрями вдосконалення механізмів призначення керівників зво в системі публічного управління якістю вищої освіти. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2022. Вип. 1 (16). С. 373–387
  46. Мороз С.А. Якість вищої освіти в системі трудового потенціалу людини та її вплив на розвиток людського капіталу держави: аналіз думки роботодавців. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2020. Вип. 2 (13). С. 383–405
  47. Мороз С.А., Мороз В.М., Мороз О.В. Бенефіціари якості вищої освіти: персоналізація суб’єктів (публічно-управлінський аспект). Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування. 2022. Том 33 (72) № 4 2022. С. 58–63.
  48. Мороз В.М., Мороз С.А. Система сучасної фахової передвищої освіти як складова механізму забезпечення якості вищої освіти: державно-управлінський аспект. Інвестиції: практика та досвід. 2021. №1. С. 89–96, URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/1_2021/16.pdf
  49. Мороз С.А. Ліцензування професійної діяльності в системі вищої освіти, як механізм державного контролю для забезпечення її якості. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування. 2022. Вип. 33 (72). С. 76–80 URL: http://pubadm.vernadskyjournals.in.ua/journals/2022/2_2022/13.pdf
  50. Мороз С.А., Мороз В.М. Відповідальність суб’єктів управління якістю вищою освітою: аналіз експертних оцінок роботодавців. Науковий вісник: Державне управління. 2022. № 1(11), С. 128-148, URL: https://nvdu.undicz.org.ua/index.php/nvdu/article/view/229/240
  51. Moroz S. Professional certification of scientific and pedagogical activity as a tool for improving the efficiency of public administration of higher education quality. Public administration and state security aspects. Vol.2/2022. Рр 95-106. http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/16913/1/Moroz.pdf
  52. Мороз С. А., Мороз В. М., Мороз О.В. Ризики в системі державного регулювання ринку праці: загальна класифікація та характеристика змісту. // Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління») – 2022. – Вип. 2 (17). – С. 304-315 URL: http://vdu-nuczu.net/ua/11-ukr/storinkaavtora/266-moroz-s-a-moroz-v-m-moroz-o-v-riziki-v-sistemi-derzhavnogo-regulyuvannya-rinku-pra-tsi-zagalna-klasifikatsiya-ta-kharakteristika-zmistu
  53. Мороз С.А., Мороз В. М., Мороз О.В. Бенефіціари та стейкхолдери вищої освіти: діалектика взаємозв’язку та особливості персоналізації. Вісник НУЦЗУ (Серія «Державне управління»). 2023. Вип. 1 (18). С. 281-297 URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/17813/1/Moroz.pdf, DOI: 10.52363/2414-5866-2023-1-30 

Статті у міжнародних рецензованих виданнях

  1. Moroz S. Public administration mechanism and labour market potentials of the higher educational establishments / S. Moroz // Czech Journal of Social Sciences, Business and Economics. – 2015. – №3. – P. 19–30.
  2. Мороз С. А. Методы государственного управления: квинтэссенция категориального содержания / С. А. Мороз // Халыќаралыќ бизнес Университетініњ. – 2015. – №3(37). – С. 47–54.
  3. Moroz S. Mentality of ukrainian people as the basis for transformation of institutional system of the state: requirements for process's of efficiency / S. Moroz, V. Moroz // International Journal of Economics and Society. – 2015. – Issue 3. – P. 112–118.
  4. Мороз С. А. Система трудового потенциала вуза как объект государственного управления / С. А . Мороз // Педагогика и психология : научно-методический журнал КНПУ им. Абая. – 2016. – №2 (27). – C. 68–76.
  5. Moroz S.А. Аnalysis of the level of labor potential development in higher educational institutions of Ukraine: competitiveness of university graduates / V. M. Moroz, S. A. Moroz, M. V. Moroz // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. –  Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China, 2016. – 360 p. – Р. 38–42.
  6. Moroz S. Public administration of the quality of higher education in the context of norms of international quality standards: the principle of decision making based on facts. The European Journal of Economics and Management Sciences. 2017. №4. P. 189–193. http://ppublishing.org/ru/journals/399/
  7. Мороз С.А. Качество высшего образования как объект государственного управления: содержание категории через призму норм международных мониторинговых миссий. Научно-методический журнал КазНПУ «Педагогика и психология». 2018. №1. С. 23–35.
  8. Moroz S. State management of higher education quality as an object of dissertations' researches: analysis of the substantial orientation of science researches. Authority and society (History, Theory, Practice). 2017. №4 (44). P. 15–23. http://www.odageorgia.ge/?page=gamocemebi
  9. Мороз С.А., Мороз В.М. Державне управління якістю вищої освіти: менеджмент на рівні особистості. World scientific extent: Collection of scientific articles. Coventry, United Kingdom: Agenda Publishing House, 2017. – С. 232–238.
  10. Мороз С.А., Бука И.С., Мороз В.М., Грень Л.Н. Детерминанты качества высшего образования: значимость и сила влияния (по результатам экспертного оценивания студентов Балтийской Международной Академии, Латвия). Научно-методический журнал КазНПУ «Педагогика и психология». 2019. №1. С. 74–80. http://kaznpu.kz/docs/vestnik/seriya_ped_nauki/Trebovanye_vestnik_2018.pdf
  11. Мороз С.А., Грень Л.Н., Мороз В.М. Концептуализация категории «механизмы государственного управления» через призму анализа содержания феномена «механизм» в экономических, юридических и технических науках. Научный журнал Академии государственного управления Республики Армения «Публичное управление». 2019. №1. С. 10–19. https://paara.am/ru/science/publichnoe_upravleniya/
  12. Moroz S. Dependence of the higher education quality on the type of Institute of Higher Education as a basis for improvement of mechanisms of public administration of the educational sector (basing on the results of the survey of Ukrainian students). Authority and society (History, Theory, Practice). 2020. №2 (54). P. 160–166.
  13. Moroz S. Public administration of the quality of higher education: characteristics of the system content and the principle of consistency. Authority and society (History, Theory, Practice). 2019. №1 (49). P. 52–61.
  14. Moroz S.A., Moroz V.M. Нigher education quality as a determinant to ensure state security of Ukraine. Scientific and practical international conference: Public Administration in the 21st Century: Problems and Development Prospects. 20 November 2020. URL: http://du.nuczu.edu.ua/images/ConferenceMaterials/WOSConference.pdf  

Навчальний посібник

  1. Мороз В.М., Мороз С.А. Ризик-менеджмент : навч. посіб. для студ. спеціальн. 281 «Публічне управління та адміністрування». Київ : Видавничий дім «Кондор», 2019. – 140 с.

Підвищення кваліфікації, сертифікати

─ міжнародне стажування на тему «Theory and practice of quality assurance in higher education: pedagogy,psychology and management», Балтійська Міжнародна Академія, м. Ріга, Латвія, 2018 рік;

Організаційна робота

─ з серпня 2020 року вчений секретар спеціалізованої вченої ради Д 64.707.03 по захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) наук з державного управління за спеціальністю 25.00.02 «Механізми державного управління», 25.00.05 «Державне управління у сфері державної безпеки та охорони громадського порядку»;

─ член разових спеціалізованих вчених рад Національного університету цивільного захисту України.