«Краєзнавство, країнознавство та географія туризму»
В Україні настала вельми сприятлива ситуація для розвитку краєзнавчої, країнознавчої освіти та наукового напряму – географії туризму. Їх зростання можливо спостерігати на різних рівнях – як на професійному, так і серед широких верств населення. Це пояснюється піднесенням рівня національної самосвідомості, зростанням інтересу як до загальної історії України в цілому, так і своєї малої Батьківщини – рідного краю, власного коріння, а також до історії інших країн і народів.
Найкращим засобом отримання таких знань є здійснення туристських подорожей та екскурсій, оскільки саме туризм як галузь індустрії і спосіб життя базується на відвічній потребі людини у пізнанні навколишнього світу, природи, культури та її схильності до мандрів, першовідкриттів, пересування у просторі та часі.
Особливо цінними знання з краєзнавства, країнознавства та географії туризму є для фахівців туристської сфери. Таке положення обумовлене поступовим збільшенням кількості відвідувань України іноземними туристами, а також актуалізацією та переорієнтацією туристських потоків з закордонних подорожей на внутрішній туризм національного споживача, розвитком екскурсійної діяльності.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ ДИСЦИПЛІНИ
Змістовий модуль 1
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КРАЄЗНАВСТВА
ЛЕКЦІЯ 1 |
||
ЛЕКЦІЯ 2 |
||
ЛЕКЦІЯ 3
|
||
ЛЕКЦІЯ 4 |
||
Модульний контроль 1 |
Змістовий модуль 2
ТУРИСТИЧНЕ КРАЇНОЗНАВСТВО ЯК НАУКА
ЛЕКЦІЯ 5 |
||
ЛЕКЦІЯ 6 |
||
ЛЕКЦІЯ 7 |
||
ЛЕКЦІЯ 8 |
||
Модульний контроль 2 |
Змістовий модуль 3
ОСНОВИ ГЕОГРАФІЇ ТУРИЗМУ
ЛЕКЦІЯ 9 |
||
ЛЕКЦІЯ 10 |
||
ЛЕКЦІЯ 11 |
||
Модульний контроль 3 |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ВИКЛАДАЧАМИ КАФЕДРИ
* |
|
* |
|
* |
|
* |
|
* |
ПОСИЛАННЯ НА ТЕМАТИЧНІ ВІДЕОРОЛІКИ (ВІДЕОФРАГМЕНТИ)